Tuesday, November 3, 2009

kehilangan utk selamanya...

Lama sungguh rasanya tak update blog ni.. Rasanya dari bulan 6 ker 7 hari tu.. Lepas aje pindah uma baru tak sempat2 lagi my hubby nak pasang streamyx semula.. Katanya pas raya tapi ni da lepas lepas raya tak pasang gak.. huhu...Raya Haji pun da tak lama lagi da ni.. Nasib baik ada broadband my hubby... Broadband pun broadband la janji dpt lepaskan gianku nak update blog ni.. Tapi yg lecehnya broadband ni punyerlah lembap.... aduhai.. Tapi semangat nak update blog ni ku gagahi juga menunggu satu persatu... Sambil nak tgu tu boleh jahit manik jap takpun minum coffee dulu.. heheheh...

Hari ni aku dikejutkan dgn berita pemergian arwah mak anjang aku... Mmg terkejut sgt2 la... Masa balik raya baru ni arwah mak uda aku yg meninggal disebabkan barah hati.. Dlm setahun lebih la sakit.. Masa balik raya di Johor baru ni aku dgn my hubby mmg da plan awal2 nak celebrate besday balqis awal sikit.. Dptlah berkumpul sedara mara.. Tu la kali terakhir aku dpt tgk mak uda aku.. Pastu esoknya aku dikejutkan dgn berita pemergiannya.. Mmg terkejut sgt...



Dan hari ni lagi berita pemergian arwah mak anjang aku disebabkan penyakit buah pinggang yg dialaminya... Sebelum masuk ke hosp seminggu lebih jugalah dia taknak mkn.. Bila mkn aje keluar semula.. Masa balik raya baru ni pun mmg da jauh berubah mak anjang aku.. Badannya kurus, cengkung.. Tak mcm dulu... Mungkin masanya da sampai.. Yang aku terkilan sgt tu arwah tak sempat nak tgk majlis perkahwinan adik aku dan majlis pertunangan pak cik aku... Walhal sblm tu dia da pesan pd pakcik aku yg dia nak ikut serta dlm rombongan pertunangan pak cik aku tu raya haji ni nanti... Tak tercapai juga niatnya... Sedih sgt.. Dan aku tak dpt balik sbb my hubby ada exam ptk di putrajaya sampai jumaat ni.. Mmg susah klu da duduk jauh ni.. Semoga ALLAH mencucuri rahmat ke atas rohnya dan ditempatkan di golongan org2 yg beriman... Amin
Sama2lah kita sedekahkan al Fatihah ...........

No comments:

Post a Comment



The biggest collection of MySpace 2.0 Layouts online
MySpaceLayouts